Ko sem se začel prvič resneje ukvarjati s poslom, sem hitro ugotovil, da dober izdelek ali storitev samo po sebi ni zadosti. Če ljudje ne vedo zate, je tako, kot da te sploh ni. To spoznanje me je pripeljalo do tega, da sem začel iskati pomoč na področju marketinga in takrat sem prvič slišal za ime Marko Kotnik.
To ime me je sprva srečalo čisto naključno. Na spletu sem si ogledoval različna marketinška svetovanja, med katerimi je bilo svetovanje Kotnik med prvimi zadetki. A ker se na splošno na to tematiko nisem preveč spoznal, si nisem mislil veliko. Nato pa sem se začel pogovarjati s prijatelji in drugimi podjetniki. V pogovorih se je to ime ponovno pojavljalo, saj so mi skoraj vsi povedali, da gre za človeka, ki ti je pripravljen pomagati in zelo dobro razume marketing.
Tedaj sem si rekel, da ga bom kar kontaktiral, kajti iz vseh pogovorov sem lahko razbral, da gre res za strokovnjaka. Pogovor je bil sproščen, a hkrati zelo profesionalen. Že po nekaj minutah sem začutil, da ima neverjetno širino znanja o marketingu in hkrati praktičen pristop. Ni govoril prazno, ampak je znal razložiti, kako konkretno izboljšati prodajo, kje sem zapravljal preveč denarja po nepotrebnem in kako postaviti jasnejšo strategijo.
Tako sva lahko skupaj naredila dober načrt. Spoznal sem pomen dobre spletne strani, ki pritegne pozornost, ter kaj je SEO optimizacija. Prav tako sem videl moč, ki jo imajo socialna omrežja, saj me je Marko Kotnik posvaril, da moram dajati tudi na to precej poudarka.
Rezultati se res niso pojavili čez noč, vendar sem skozi čas jasno videl napredek: več povpraševanj, boljši doseg, višja stopnja konverzije in urejene oglaševalske kampanje z nižjimi stroški. To marketinško svetovanje mi je dejansko pomagalo razširiti podjetje in doseči več ljudi.
Če razmišljate o posodobitvi svoje marketinške strategije ali potrebujete zanesljivo usmeritev, priporočam, da preverite kotnik.net in se sami prepričate o kakovosti nasvetov.